mrvtcskn Ben sezeryandan çok aşırı korkuyordum. Kendimi her türlü normal doğuma hazırlamıştım çok şükür oyle de oldu. Kendinizi nasıl iyi hissedecekseniz o şekilde yapın, korkularımız oluyor tabi ama güzelce düşünün hangisi iyi gelir hangisi sizi zorlar diye ona hazırlayın. Doğum şekli değil annenin ve bebeğin huzuru, mutluluğu önemli. İnşAllah sizin ve tüm hamile annelerimizin dogumu sağlıklı kolay ve su gibi geçer 💖korkularımız bir kenara birakiyoruz o an sadece çıksın hemen modundayiz😂💖🌸🫶🏻