ezgi3452 çoğu anne de var bu kaygı bence. Sadece dozajı farklı kaygının 2. Gebeliğim ilki erken olmadığı halde yaşadım bu kaygıyı ama merak etmeyin 34 35 haftalardan sonra artık kaygınız azalıyor sizinde 30. Haftaya bişey kalmamış
Ben tam 35. Haftadayım kaygım biraz azaldı
34 35 36 bu zamanlarda da doğan çok bebek var çok şükür hepsi se sağlıklı çoğu küvez bile görmüyor
Kuzenim iki oğlunu da 34. Haftada doğurdu gayet sağlıklı ablam 35. Haftada doğurdu küvez görmedi tevekkül teslimiyet Herşey rabbimden bizde ona emanet edelim gerisi taktiri ilahi ☘️🌸🌸