twokidsmom Maşallah, okurken gerçekten çok sevindi. 🥹🤍 Allah analı babalı büyütsün. Ne kadar güzel ve rahat bir doğum olmuş, sağ salim kavuşmuşsunuz çok sükür darısı bütün anne adaylarının başına. Benim de üçüncü gebeliğim ve şu an bebeğin kilosunda yaklaşık 2 haftalık bir gerilik var. Bu konuda sizin özellikle dikkat ettiğiniz bir beslenme ya da doktorunuzun önerdiği bir şey olmuş muydu, sormak istedim. Tekrar tebrik ederim, Rabbim evlatlarınızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤍🌸