Az kaldı gibi daha var gibi derken derken doğurcam😂 2. Gebeliğim valla çabuk geçiyor anlamıyprum daha dün öğrenmiş gibiyim. Tek korkum kızımı bırakıp doğuma gitmek bensz nasıl kalcak bilmiyorum 3 yaşına gircek martta daha hiç bensiz uyumadı. Sizde durumlar nasıl ne kadar oldunuz?