Ceriko mrvdlbr canım ben 12+4 üm 2-3 gündür kasık ağrım ve batmalarım oluyor ama doktorum normal dedi bu haftalarda oluyormuş seninde öyleyse lekelenme vs olmadıkça telaşlanma
mertrugs 13+5 im kasık ağrım sırt ağrım var maalesef 😔 üstelik salı günü serklaj oldum riskli gebeyim korkuyorum 😔😔