aysunerdemm Ya açıkçası pek bir belirti yaşamadım. Ama hissettim sanırım. Adetime daha 5-6 gün varken öğrendim. Awox marka erken gebelik testi yaptım. İkinci çizgi silik çıktı. Hastaneye gittin beta 256 çıktı. 3. Haftadaydı. Ben biraz erken öğrendim. Dediğim gibi içgüdüsel olarak hissetmiştim. Ama normalden farklı mide yanması yaşamıştım ben. Alakasızda olabilir. 1 hafta önce de ikiz olduklarını öğrendik :) şu an 8+1 deyiz çarşamba günü kontrolümüz var :)