Taneminci özeller pahalı maalesef ben muayehaneye gidiyorum bana 330 a mal oldu muayene ücreti ile birlikte pozisyon doktorun ölçüm yapabilmesi için önemli benimki yatar pozisyondaydı enseyi ölçmesi kolay oldu burunda biraz beklemek zorunda kaldık ama çok değil devlette o sabrı göstermiyorlar sanırsam madem biraz daha araştır bir de sonuçlar kötü olursa down sendromlu olacak diye bir şey yok onun kesinliği daha başka testlerde kanıtlanıyor bu sadece olasılık ihmaller üzerine yapılıyor. Yaptırıp yaptırmamak sana kalmış canım . Yaptırmayanlar detaylı ultrasonu tercih ediyorlar.