gizgix Merhaba hanımlar, Haftadayım. Kasıklarımda regl sancısı gibi sancı var. Sizde de oldu mu normal mi?
prensess2666 gizgix Çok normal hiç endişelenmeyin ilk aylarda özellikle regl sancısı gibi oluyor ama bi lekelenme yaşanmadığı sürece sıkıntı yok ben şuan 16+4üm benimde olmuştu ve ara sıra olmaya devam ediyor
pnr54e 21 haftalıgım hala kasıklarım ve karnım ağrıyo başlarda olduğu gibi merak etmeyin normal deniyo
AdaKaranfili 6+1 Hafta oldum.ne zamandir hep karnimda belimde agriyordu . Bir kac gundur agri yok. Ben de endise ediyorum.acaba biseymi oldu. Carsamba doktora gidicem