Kızlar merhaba ben şuan 35+4 hamileyken. Kızım 3 yaşında tam sezeryan sonrası normal doğum düşünüyorum. Tamamlayıcı sağlık sigortası kapsamıyor diyorlar ve aynı zamanda İzmir’in bilindik bir hastanesinde diyeyim size 300.000₺ gibi bir rakam verdiler ssvd için bu normal mi? Yani İzmir’de bildiğiniz doktorlar ya da hastaneler var mı bu konuyla alakalı?