17 Kasım son regl tarihim . Geç döllenme ile hamile kaldım yani doktorum son regl tarihimi 23 Kasım olarak sisteme girdi . 6+1 de Bebek göründü kalbi yeni oluşmaya başlamıştı titreşimliydi. Küçük olduğu için böyle demişti. İki üç gündür idrardan sonra açık pembe lekelenmem olduğu için randevu aldım ve doktoruma gittim . Karından bebek görünmedi . Vajinal muayene yaptı Bebek göründü kalp atışı çok zayıf düşük tehliken var dedi . Progestan başlattı ve 26sına randevu verdi . Aynı durumu yaşayan var mı ?