Sabriy_yisil merhabalar, geçen sene oğlumu sağ kalp hipoplazizi tam tanı olarak pulmoner atrezi İVS tanısı ile kaybettim. Bizim deliğimiz yani vsd’miz yoktu. Durumumuz çok ağırdı. Bende detaylı ultrasonda öğrendim. Gebeliği sonlandırmayı her randevumda teklif ettiler ama ben bebeğim için savaşmayı göze aldım. Öncelikle bu yolculuğun çok çetin olduğunu bilin. Hemen iyi bir hastane ve kardiyolog aradık. Ben Medipol mega hastanesinde planlı sezeryan yaptım. Oğlum sapasağlam normal çocuklar gibi doğru. Hemen yoğun bakıma alındı. Sonrasında da tanımız netleşince iki kez anjiyo oldu. Bizim başımıza çok talihsiz durumlar geldi, doktor hataları, yenidoğan yoğun bakım ihmalleri. Sonrasında hiç taburcu olmadan açık kalp ameliyatına aldılar. Oğlum dayandı, ameliyatımız çok başarılı geçti. Eve taburcu olmamıza günler kala yoğunbakım hemşiresi ve doktorlarının ihmali ile oğlumu kalple hiçbir alakası olmayan ve sebebi bilinemeyen bir durumla kaybettim. Bunları sizi asla korkutmak için değil, bilmeniz için anlattım. Benim sürecim böyle ilerledi ama süreci çok iyi ilerleyen ailelerde oldu. Sormak istediğiniz ne olursa yazabilirsiniz. Sadece şunu bilin bebekler sandığımızdan çok daha güçlüler.