beyzyrc asel4040 ben göremedim canım dğn bende hamile olduğumu öğrendim 3 gün vardı adetime ama benim belliydi çizgi resimde görülmüyo sen görebiliyosan ihtimal vardır
beyzyrc asel4040 inşallah vardır yine tekrarla testini yarında diğe rgünde ben 5 gün kala yaptım negatif 4 gğn kala yaptım o akdar ki ben görüyodum psikolojik sandım 3 gün kala yaptım çıktı gittim kan verdim 27.7 daha çok çok yeni
twobabymomm asel4040 ben kızımda 4 gün kala ikinci hamileliğimde 2 gün kala vermistim. Ama adet geçince vermek daha iyi ama ben bekleyemiyorum🤭😁