AnneDeniz tabiki de öncelikle şöyle her insanda bir olacak diye bişey yok . Ama benim doktorum gebelikten önce leep işlemi geçireceğimde açılman olabilir 7 aylıkken falan dikkat etmek önemli açılırsa rahim ağzına dikiş atılır demişti öyle bir işlem varmış . Ve ameliyatan sonra 3 doz aşı olmam gerekiyordu . Ben sadece 1 dozunu oldum çünkü hamile kalmışım ama rabbime binlerce kez şükürler olsun ne açılmam var ne de rahim ağzı kısalması var benim vajina bölgem işlemden etkilenmemiş sadece doğumdan önce simir testi alınacak vajinadan eğer test sonucum negatif gelirse vajina bölgemde tekrardan öyle bişey oluşmadıysa normal doğum ama eğer oluştuysa yani test pozitif gelirse sezeryan doğum olacak çünkü o taktirde normal doğum yapılırsa bebeğe de bulaşır mış ama ben bişey çıkacağını sanmıyorum çünkü doktor Altan muane etti eliyle olsa dışa doğru yayılır görürdüm dedi bir sorun yok dedi