Teacherlla Adetime 2 gün var bugün kan testi verdim 60 çıktı ama hafif bi lekelenmem var acaba kimyasal mıdır anlayamadım. Böyle lekelenme olup devam eden varmı betası yükselen
Mervekaram22 Teacherlla canım test yapıp lekelenme gördüm yerleşme kanamasaydı 2 3 gün sürdü kanama değildi lekelenmeydi kanama olursa kimyasaldir
haticeismail Teacherlla 2 gün sonra tekrar kan verin betanız yükseliyorsa yerleşmedir ama değeriniz az yükselmiş veya düşüyorsa kimyasaldır bende yaşamıştım bi kaç güne de regl olmuştum zaten
Miracle_1 Mervekaram22 hangi renk lekelenme yaşamıştınız benim de dah çok sildikçe gelen kırmızı vajinal kanamam oldu gündüz akşamda az
twobabymomm Teacherlla ben de verdiğimde pembe lekelenmem vardı 89 ile öğrendim yerleşme kanaması olabilir sizinkide
twobabymomm Teacherlla tabii kızım 17 aylık şu an teyzesi🥰 89 dan sonra 20 gün sonra falandı sanırsam kan vermiştim 23 binlerde çıkmıştı 8 haftalıkken doktora gitmiştim