Ben kan değerim 800 küsürlerde çıktıktan 1 hafta sonra gittim ki keseyi görebilsin bari diye iyiki de öyle yapmışım ilkinde haftada bir hastaneye çağırıyordu doktor bunda direk keseyi görünce 5+2 de haftaya tekrar gel kalp atışını duyalım dedi 6+2 de de gittim kalbini duyduk biraz sonra gidince tekrar tekrar uğraşmıyorsun daha iyi oluyor