AsyarRabiia 😂😂 kız çok güzel mesla sentetikte eşim ve benim kıyafetler mis gibi kuruyor çıkıyor ama çocuklarıki nemli hatta nerdeyse ıslak kalın kişliklar tıka basa da doldurmuyorum haaa ama bizimkileri kuru cikariyor bebek ayarında da küçüldü valla havlu çorapları falan ama mont bataniye denedim harika çıkardı nevresim havlular yumuşacık tek sorun sanki anlıyor gibi çocuk kıyafetleri nemli çıkıyor ekstra atyorum bir yere sabah katliyorum bu sefer kuru olsun da dolapta kokar falan diye 😂😂 ama genel anlamda harika ben çocuk kıyafetlerini çözemedim hiç çekme yapamadi iyki aldım diyeceksin