MAMA13 Kızlar gündüz neredeyse saat başı idrara çıkıyorum 15 haftalık hamileyim acaba normal mi yoksa üşüttüm falan mı
senaakck melismersin bende öyleyim canım hamileliğimi öğrendiğimden beri. 20 haftalık olduk hala aynı. Özellikle gece uykumdan uyandırıyor 2-3 kere
melismersin senaakck ya bendee. Gece hiç bilmem tuvalate kalkıyım. 13. Haftadan beri yani geceleri 4 5. Otururken arkadaşlarla falan iddiaya giriyorlar artık 😂
ikincibahar_08 MAMA13 çok su içiyor musun çok su içtiğin için olabilir su içimin.ç az ise enfeksiyon olunca da sürekli idrara çıkma isteği oluyor
MAMA13 ikincibahar_08 Bolca su içmeye dikkat ediyorum gelip gidip içiyorum inşallah enfeksiyon falan yoktur