deletedmom43191 Hamide_1 canim senin yediklerin etkiler yediklerine dikkat et ve kendini sicak tut sen usutursen sütün bebege gaz yapar
sevaldqn1 Hamide_1 duş falan aldırsanda mi rahatlamıyor gaz masajları falan oluyor benim ilk kızımda öyleydi çok kötüydü resmen ama 40mızın çıktığı günün ertesi gün hiçbirseyden eser kalmadı resmenn belki sizde öyle olursunuz
Deleted33000 Hamide_1 sen kimyon demle kuzum rezene filan iç sen sütünun gazını alır ama bazen bebek naparsan yap gazlı oluyor
Hamide_1 deletedmom43191 lohusalıkta aşırı terliyorum üstümu çıkarıp duruyodum emzirirken falan bilmiyodum üşüttüm demekki bende de çok gaz vardı
Ece8989 Kolik olabilir mi? Ağlama şekli ve saatlerine dikkat ettiniz mi? Herşeyi tam olduğu halde yine de ağlıyorsa ve bu saatler aynı zaman dilimindeyse kolik deniyor :)