Başın sag olsun kuzum… ben de 15. Haftada kaybettim bebegimi benim kurtajim cok zorlu gecti seni korkutmak istemem. 2 saatte bir hem vajinal hem makat hem oral yolla ilac konuldu öğlene kadar, ve ebe her 2 saatte bir kontrol ederken rahim ağzını uyardı parmağıyla. Öğlene kadar açılmam olmayınca bebeğin suyunu patlattilar ve cerrahi aletlerle rahim ağzını uyardılar açılsın diye, islem sonrasinda da ekstra damardan suni sanci verdiler. Totalde 8.5 saat suni sanci cektim ve hic açılmam olmayınca aksama dogru mecburi kurtaja aldılar. Kurtajda hiçbir sey hissetmedim uyutuldum normalde 15dk falan sürüyor benimde yarim saat sürmüş. Kurtajdan çıkınca hafif adet agrisi gibi batmalarim vardi, ertesi gunu gecti. Ilk 10 gunde ara kanamalar yaşadım 3 gun oldu 2 gun kesildi sonra tekrar başladı seklinde 10 gun boyle gitti. Kurtajdan tam 26 gun sonra da ilk adetimi oldum. 7 ay oldu, ilk aylarda adetlerim daha ağrılı ve cok kanamali gecti 4 gun süren adetim 6 gune çıktı. Son 2 aydır kanamam eskiye döndü ama dongum hala 6 gün. Ağrılarım son adetimde daha iyiydi. Doktor 2. Aydan sonra deneyebilirsin dedi biz 3 ay bekledik, 4 aydır de deniyoruz. Kesinlikle kurtaj sonrasi yumurtalık kalitesini arttırmak icin takviye kullan sana tavsiyem. Bu süreçte bütün vitamin değerlerine baktır, demirin haliyle düşecek depolarini tamamla. Omega 3 ve magnezyum kullan. Tekrar planladığın zaman depolarin dolu olsun. Yaşamış biri olarak tecrubelerimi anlatmak istedim. Allah bu süreci kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin..