Merhaba bende 21 haftalıkken kalp durmasından doğum yaptım aynı şekilde açılmanı bekliyorlar öncesşnde 2 doğum yaptığın için açılman hızlı olur sancı geldiği zaman ıkınmaya başla yürümeye çalış diz üstü yere eğil sancı geldikçe ıkın çabuk biter inşallah