tuba_grz canım geçmiş olsun k ske ben de s nin gibi önceden ogrenebilseydim. Bende de bu virüs varmış ve ben bilmiyordum hamile kaldım hamileliğimde sıkıntı olmadı açıkçası ama sonrasında gebelikten beslenmiş virüs ve sonucu benim için iyi olmadı. Kontrol altında tutulması gerekliymiş işte bilmeyince o virüs kötü huylu tümöre dönüşmüş. Şu an kemoterapi alıyorum doktoruna danis mutlaka kontrol altında olunca bir sorun olmaz diye düşünüyorum