asenat2 Kiz bebegi olacak anneler isim hakkında önerileri varmı bu sene herkes aynı isimleri koyuyor hep farklı bir isim arıyorum ama
sirius8 asenat2 Alya Ela Asya Esila Melis Miray Eylül Düşündüklerim bunlar ama galiba Alya koycam ☺️☺️
asenat2 sirius8 alyada TV’de olduğu için güzel gelmez oldu biraz daha bak istersen sonradan içine sinsin cnm bende bir ara Düşünmüştüm
busradfne asenat2 sedef ismine bayılıyorum bi kızım var ismi defne taşıdığım bebişte kızsa eğer sedef koyacağım sanada fikir olsun 🥰 Sedef Derin Duru Mısra Efnan Masal Nil
buse76 asenat2 bende Asya naz düşünüyorum ama bakalım aklımda hafsa ,ilay,belinay ,meryemsu,melek bunlar var şuanlık