Anne bebek uyum odasındayız bebeğimle küvezden çıktık yarın göz muaynesi var yani pazartesi aynı gün taburcu ederler mi olan varmı hemşirenin birisi edilir dedi birisi kalır ertesi gün dedi çok şükür bi problem yok bende çıkmak istiyorum artık bebeğimle evde daha iyi olacağımızı düşünüyorum evde de küçük 2 yaşında oğlum var o da onu bıraktığımı düşünüyor bu da beni sütümü psikolojimi etkiliyor doğum öncesi de 1 ay hastanede kaldığım için artık yoruldum sizde nasıl oldu