Öncelikle devlette doğuracağım onun bilgisini vereyim. İlk doğumum olacak o yüzden bilmiyorum ne yapacağım. Suyum gelirse hemen gitmem gerekiyor mu hastaneye? O anda sancım varsa beklememmi lazım 15 dkda bir gelmeye başlayınca mı gitmem gerek yyada hiç sancım olmayadabilir. Nişan mesela gelince nasıl anlayacağım yine gelince gitmem mi lazım hemen? birileri beni aydınlatsın lütfen