kubrasjsjs Öyle postlar okudum genelde 8 haftalık kalp durması fazla niye oluyor nedeni nedir dikkat etmemiz gereken konular var mı yoksa direk sağlıksız bir gebelik olduğu için mi oluyor
yenianne_adayl kubrasjsjs ilk gebelikte normal kabul ediliyor ablamin ilkinde olmustu bende 8 haftalik hamileyim ve doktora daha gitmedim hic cuma gidicem çok korkuyorum enfeksiyon kan pihtilasmasi felanda etkj ediyormus
fatmaa51 kubrasjsjs bunun birsürü sebebi var Canım kiminin Rahminde perde var kalbi durur kiminde kan pıhtılaşması kiminde immün sistem hastalığı vs vs tek bir sebep yok tabi
buketdeniz19 kubrasjsjs genelde kromozomdan kaynaklı diyorlar canım benimde başıma geldi Ama Allah öyle yazmış kaderimizi demekki
zamansmomm kubrasjsjs bebek sağlıksız olduğu şçin oluyor malesef ilk 12 hafta kayıpları. İlerleyen haftalarda yasanan kayıplar anneyle ilgili olabilir ama o da genelde bebekle ilgili oluyor. Benim hem 8 hafta hem 23 hafta kayıplarım oldu hepsi bebeklerin sağlıksız olusuyla ılgılıydı malesef