feyzosvemercimek Merhaba kızlar burada yeniyim 6+4 hamileyim bir haftadır kahverengi lekelenme yaşıyorum dün doktora gittim bebeğimin kalbi atıyor atışı 120 bu durumu yaşayan var mı progestan kullanıyorum 😳
Asmnkrk feyzosvemercimek benimde olmuştu kahverengi sadece bilere geldi bidaha gelmedi ama kırmızı renk olursa korkun diyor doktorlar bol bol dinlen ağır kaldırma çok ayakta durma
SrplHarmankaya 11.haftamda olmuştu lekelenmem kahverengi di suan 31. HaftamdayımKahverengi ise korkma doktorun dedogını ihmal etme uygula bol bol dA dinlen cnm Allah'ın izniyle bişey. Olmaz
AdaninAnnesi 6 da bende de olmuştu ama birkaç damlaydı düşük iğnesi kullandım şimdi 10 haftalık çok şükür iyiyiz
feyzosvemercimek Benim bir defa değil bir haftadır devam ediyor progestana rağmen pembe kahverengi arası kalp atışını duymuş olmak beni biraz rahatlattı ama korkum devam ediyor teşekkürler verdiğiniz cevaplar için 😊
Ozlmdz Benimde 9hafyada kanamam olmuştu bana da progestan verdi ama ben biraz kullanıp bıraktım. Bebegin plesantasi kaniyormus. Bir buçuk ay surdu sonra kendiliğinden kesildi. Bol bol yat.