melekyldz0 Tüp bebekle ikizlere hamileyim 10. Haftaya girdim çok şükür bugün çok bel ağrım var dinlenince baya hafifliyor ama ayağa kalkınca çok şiddetleniyor bugün başladı normal midir sizce
fatmaa51 melekyldz0 hiç bilgim yok canım benim genelde sırt ağrım olurdü üste çiksın yorum diye yazdım
buse76 melekyldz0 bende 16. Haftalık olcam yarın benimde bir aydır var bel ağrısı çok zor gerçekten bel ağrısı ama normalmiş rahim genişlediği için bebek büyüdüğü için oluyormuş sizinki ikiz bide ondan erken başlamış olabilir
nuuurur melekyldz0 bende 10 haftalığım benimde son 3 gündür bel ağrılarım oluyor adet olucakmışım gibi hissediyorum bayaa stres yapıyorum inşallah normaldir
hllvrl melekyldz0 bebeklerin büyüklüğü ile alakası yok yani daha küçücük ne ağırlığı diyor insan da 😊vücut kendini hazırlamak için Pelvis kemikleri genişliyormuş
mrvgrbz Rahim genişlemeye başladıkça baskılar artar bel ağrısı normaldir, ayaklarınızı yukarı doğru tutun 10-15 dk
buse76 melekyldz0 bende tüp ile hamileyim bende her ağrı olduğunda korkuyorum acaba bişey mı oldu diye o yüzden her hafta gidiyorum kontrole 😂😂😂hareketlerini hissedince daha da rahatlarız inşallah
melekyldz0 nuuurur büyük ihtimalle normal ya birazda araştırdım rahim yukarı çıkması ve olduğunda kat kat daha büyük olduğu için ağrı oluyor yazıyor
melekyldz0 buse76 ay bende hemen hemen her hafta gidiyorum sağolsun doktorum ne zaman istersen gel dedi tedirginliğimi anlıyor inşallah sağlıkla kucağımıza alırız da bu günleri gülerek hatırlarız 🥹
buse76 melekyldz0 amin inşallah sağlıklıca bir doğursaydık hemen doğurmak istiyorum korkularım aklımı yiyor yoksa
melekyldz0 buse76 hiç sorma bende öyleyim yada böyle iyice büyüseler hareketlerini hissetsem biraz rahatladım 😄