meleekasaa Kızlar Bebişler belli miii, en çok neler yediniz? Bebiiişiniz ne oluyoooor 🥹 Ben en çok 🍓 tüketiyorum belli değiiil 😍
annekiz6141 meleekasaa büyük kızımda ful tatlı yedım şuan ıkıncı gebelıgım buda kız bunda da ekşi 🥰🥰🥰
melo123_ Çilek,ayva,mandalina çok yiyorum erkek bebişim.Yiyeceklerlerin aşermeyle alakası yok cinsiyetin