2prensesannesiiii kızlar ben bunu içtim şimdi tekrar gecikirsem mi kullanacağım gebelik yoksa pcos olanlar siz bu ilacı nasıl kullandınız 5 gün kullan dedi dr kullandım 5 gün sonra regl gördüm sonrası nasıl oluyor
havva_5 2prensesannesiiii bende pcos yok canım ama regl gördüysen kullanmana gerek yok bana doktorum öyle söylemişti. Reglden sonra yumurtlama ve çatlama zamanları tekrar kullandırmıştı gebelik olursa düşük riski olmasın diye sen yine de doktoruna danış tabi