Kızlar ben organizer gibi bişey aldım varya minik hurç gibi onlardan
Hemşireye verileceklerde
Hastane çıkışı koydum
Bi tane çorap
Ağız mendili
2 tane bez
Islak mendil de koydum biliyorum kullanmayacaklar ama koydum yani
Diğerinde odada bebeğin üstü batarsa diye yedek kıyafetler koydum
2 tulum
1 zıbın
2 takım
3 çorap
Bir sürü ağız mendili de koydum
Diğerine de
Kalın battaniye
1 tane müslin battaniye
1 tane peluşlu battaniye
1 tane kundak ( ek olarak hastane çıkışın da var )
Ben kendi eşyalarımı anne çantasına koydum bunları sonra valize koyarım 😃
2 tane pijama önleri düğmeli
Bi tane önden açılan çıtçıtlı sütyen koydum 1 tane daha alıcam diğer emzirme sütyenleri kullanışsız geldi
Çorap ve patik
İç çamaşırı
Ped
Diğer kutuların içine de bir sürü bez koydum alt açma bezi kendim kullanırım diye
pişik kremini de alınca ekleyeceğim
biberonu da sonlara doğru kaynatip koyucam
Ay ne çok şey almışım yarısını çıkartsammı 😧 şuan ilk hamileliğim videolar izledim bunları koyuyorlardı
Normal doğum diyorlar bakalım bi aksilik olmazsa