Benim 20 Ekim son adet tarihim çok yorgun halsiz ve iştahsız bir hamilelik geçiyorum toplam da 5 veya 6 kilo verdim gerçi kilolu hamile kaldığım için benim için iyi ama..yemek yiyemedikce çok halsiz düşüyorum çalışıyorum da ayriyeten sizlerkn nasıl hamilelik???