Kızlar selam dün sabah doğum yaptım hamilelikte asla ödemim yoktu ama sezaryen sonrası ayaklarım ve ayak bileklerim kocaman şişti, bugün Pazar olduğu için doktorum da yok, hemşireler normal vs dedi. Bunu yaşayan var mı? Normal mi ya da geçmesi için ne yapmak gerekiyor. Ameliyat öncesi varis çorabı giydirmişlerdi ona rağmen bu şekilde