Gozdeeeeeee gebelikte çok diş problemi yaşadım daha doğum olmadığı için gidemedim şimdi eşim dişçiye gidiyor o benim için sormuş lohusalıkta kesinlikle önermiyoruz demiş ama eğer acil bir durum varsa zaten düşük seviyede narkoz verilir demiş birde o narkozu aldıktan sonra sütü sağım yapıp atmasını söylüyoruz daha sonra ikinci kereden emzirmeyapabilir demiş