burcukaymaz 33+ 4 haftalık hamileyim dun geceden beri karnım bebegın hareketın kasılıyor belden vuran bir ağrı yok ama bazı hareketlerde kasılıyor normal mi bilgisi olan ya da yaşayan varmı
sunbloom123 burcukaymaz 34+3 deyim bende de oluyo muhtemelen o tarafa doğru dayanıyor dönmeye çalışıyor ama artık çok fazla yer kalmadığı için dönüş sağlayamıyolar sanırım
whitee00 burcukaymaz 35+5teyim 31-32’den beri aynı kasılmalar var bebek toplanıyor bit kenara sertleşiyor. Ama nstde falan bir sıkıntı çıkmadı alanı dar olduğu için öyle oluyor muhtemelen
burcukaymaz sunbloom123 hiç yoktu biranda baslayınca korktum böyle karnımı bi tuhaf hissediyorum mide bulantıları arttı ıstahta azalma olmaya basladı endişelendim biraz
burcukaymaz sunbloom123 hiç yoktu biranda baslayınca korktum böyle karnımı bi tuhaf hissediyorum mide bulantıları arttı ıstahta azalma olmaya basladı endişelendim biraz
sunbloom123 burcukaymaz diğer dediklerin bende yok ama o şekilde kasma sertleştirme felan var hatta baya bii kasılınca bende korkmaya başlamıştım
burcukaymaz sunbloom123 normal o zaman sancı anladığım kadarıyla belden vuruyormus zaten belden vuran bir ağrım yok sukur allah saglıcakla kucagımıza almayı nasip etsin son zamanlarda beklemek de cok zormus
sunbloom123 burcukaymaz amin inşallah tüm hamişlere 🤲🌸 evet ya bir yandan hiç geçmicekmiş gibi bir yandan çok az kaldı gibi 🤭
burcukaymaz sunbloom123 valla ilk öğrendiğim de zaman gecmıcek gibi geliyordu bugünleri görseydım güle oynaya gectirdiğmi düşünürdüm o gunleri 😂
Es07 34 bel ağrım çok var Çocuk ağırlaştıkça zormuş gerçekten Bende hastaneye gitmedim başka belirti yok diye
burcukaymaz whitee00 normal o zaman alısıcaz buna da mecbur dogum kanalındaydı dunden beri bir yer değiştirdiğini hissettim ama bu kadar sert geliceğini düşünmedim hiç
burcukaymaz Es07 canının cektıgı bişey varsa onu ye en azından bende öyle hareket alıyorum öyle burdayım dıyor birde bence stres yaptıkça daha da ınatlasıyorlar neden hareket etmşyor dedikce ınatla hareket etmiyorlar