kavalakurabiyesi sunbloom123 bende 30+3 te gittim beni başka doktora git bakamam yoğunum dediği için hiç bir şey konuşamadık 32 de başka doktora gideceğiz bakalım ne denilecek
kavalakurabiyesi sunbloom123 devlette ve araştırmada olunca kendi bakmak istemedi asistanlar baksın dedi ve riskli gebelik olduğu için araştırma dışımda hiç kimse bakmıyor el mahkum oraya gidiyorum canım malesef 🥹
sunbloom123 kavalakurabiyesi devlette olsa özelde olsa valla iyi doktora denk gelmek şans işi gerçekten Allah iyi doktorlarla karlılaştırsın inşallah 🤲🌸
kavalakurabiyesi sunbloom123 bi doğurayım zaten hepsini şikayet edeceğim şu an elim kolum bağlı doktor çok önemli canım gerçekten ❤️
sunbloom123 kavalakurabiyesi ya 😂😂 doğurayım hepsini şikayet ediceme çok güldüm gerçekten çok tatlısınız 😂 sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🤲
kavalakurabiyesi sunbloom123 tışıkkıırtrr idiriimmm 🫠🫠🫠🫠 o sizin tatlılığınız amin inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım ❤️