sunbloom123 Es07 bebiş alması gerekenden biraz az alıyormuş kiloyu ilk hedefimiz 37 dendi o haftada tekrar bakarız alım devam ederse 38 i bekleriz ama 39- 40 ı beklemeye gerek yok dedi doktorum en son evet erkek ✨
Es07 sunbloom123 Maşallah cnm bizim haftasıyla uyumlu diyor Doğum konuşmadık Devletteki doktor normal doğur diyor Özele gün istesem verir Ben kararsızım
sunbloom123 Zeynepfasulye ayy maşallah çok güzel almış kiloyu özellikle birşey yaptınmı kaşara avokadoya cevize kefire abanıyorum ama inşallah güzel rakamlara geliriz bizde
Zeynepfasulye sunbloom123 vallahi sadece sabah yumurta yemeye dikkat ettim bide ben bi tane yiyebildim midem bulandı fazla yiyince o kadar özellikle dikkat etmedim
sunbloom123 Es07 banada daha 1-2 hafta önceye kadar öle dendi uyumlu gidiyordu bir baktım kontrolde böle dendi buna da şükür ama tabi yinede 🤲 ilk gebelikmi
Elzem123 Zeynepfasulye biz pazartesi kavuştuk darısı başınıza olsun. Sağ Salim evladınızı kucağınıza alın Allahın izniyle ☺️