zeynaa16 Salı günü 1de aşılama yapılacak. Bu gecede 1.30da çatlatma uygulanacak. Tecrübeleriniz nedir?? İlişkisel olarak vs ne tavsiye edersiniz? İlk aşılama tecrübesizliğime gelmiş olabilir diye düşünüyorum.