Alya05 Eşimin yengesinin ablasıyla aynı sitede oturuyoruz Doğum yaptığımda gelip beni gördü 15 dk oturdu Bi kap kek bi kap kurabiye yapıp getirmişti bide ikili bambu tepsi getirmişti Kaplarını ona götürcem boş götürmek istemiyorum Sizce napcam ne versem
buketdeniz19 Alya05 sende kek ve kurabiye yap canım geri götür yada bi poğaca yaprak sarması koy götür
Alya05 Busranur_mnts gizemli00 Es07 Bebek10 deletedmom43191 Herseydenbiktim Keke kurabiye vs yapsam ayıp olmaz mı getirdiğini iade eder gibi Bi seccade veya yazma tülbent gibi bi şey hediye etsem daha güzel olmaz mı
Herseydenbiktim Alya05 Kolayına ne gelirse onu yap askim gerekirse hazır kuru pasta falan al seni zorlamasin
Bebek10 Alya05 gerçi seninde şimdi bebeğin var kendini zorlama sonuçta seni görmeye gelmiş bebeği yeni doğmuş birine bir şeyler götürülür her zaman. İlla bir şey yapmana gerek yok ❤️
Lilamorr06 Alya05 zordur evet anlıyorum ama yinede boş vermeyin bence acele etmenize de gerek yok illa birşey yapmazsanız dışardan tatlı alıp gerebilirsiniz kusura bakma yapamadım bişey diye