denizli_ benim açık olmasına rağmen henüz gebelik olmadı, şubatta bi sene olacak rahim filmi çektireli. Bu ay aşılama yaptırdım ama sabah testte negatif gördüm, durumun varsa zaman kaybetme tüp bebek için, devlet desteği için ikinci aşılamanın da olumsuz olması gerekiyomuş doktorum öyle söylemişti bi süre dinlenip ikinci aşılamayı denerim belki. İkinci kez aşılama düşünebilirsin tutma ihtimali daha yüksek oluyomuş.