BerilTalay Merhaba anneler, emzik ve biberon hakkında Bilgilerinizi almak istiyorum.biberonda hangi markayı aldınız? Silikon mu kauçuk mu tercih ettiniz emzikte ve biberonda acaba? Şimdiden teşekkürler 😊🙏🏻
Kizimveoglumm BerilTalay avent çok öneriyorlar ama bir bakın derim bende onu düşünüyorum tabi cam olanı 😍
Alinmavi BerilTalay benim hastanem emzik de biberon da hastaneye sokmuyor. Emzirme politikalarina aykiri oldugu icin. Hastane cantasimda cay bardagi ve cay kasigi istiyor bebegin memeyi hemen almama ihtimaline karsi. Doktorunuzla konusup bu konuda onerilerini alabilirsiniz. Zaten cocuk doktoru gelecek yaniniza. Emzirmeyi dusunuyorsaniz baslangicta lazim olmayacak zaten. Doktorlar da eczacilar da artik biberon ve emzik onermiyorlar. Bence bekleyin cocuk doktorunun tavsiyesine gore aksiyon alirsiniz.
Elif4334 BerilTalay 3 boy biberon aldım birisi avent birisi bebedor birisi wee hepsi cam emzik olarak da nuk aldım markayı kullanmadan bilemeyiz boyut olarak beğendim aldım hepsini de deneyip görücez bakalım 🤗