incilaada Hanımlar detaylı ultrasondan önce bebeğimin cinsiyetini öğrendim şimdi alış veriş yapmak istiyorum ama çoğu kişi detaylıda daha net cinsiyet belli olur diyor sizde sonradan cinsiyet değiştimi 17 haftalık hamileyim
zulemaa incilaada ilk gebeliğimde detaylı ultrasona kadar erkek sanıyordum detaylıda kız olduğunu öğrendim doktorun %100 demediği takdirde yanılma payı mutlaka vardır. Alışveriş yapacaksan unisex kıyafetler tercih et bence suanlık kızıma 3 ay boyunca erkek kıyafetleri giydirmek zorunda kalmistim 😂
buse76 incilaada 14 den önce doktora hiç sormadım 14 de özele gittim direk belli olmuş kâğıda yazıp verdi bir hafta sonra devlete gittim doktor da kız dedi eğer 11 12 lerde dedilerse çok yanılma oluyormuş ama 14 15 den sonra netleşiyormuş
haticeismail Doktorunuz net gördüyse 17den sonra değişmez bence ama doktorunuz net konuşmuyorsa bekleyin
incilaada Doktorum direk kapıda yazıp verdiği için yüzde kaç doğru olduğunu bilmiyorum ama nedense erkek hissediyorum hamileliğimin başından beri öyle hissediyorum (ikinci gebeliğim oğlum var hep kızım olsun istiyorum bakalım hayırlısı olsun inşallah
simgeakyildiz Detayliya kadar hiçbirsey %100 doğru değildir bende 17 haftalık hamileyim 3 doktor erkek dedi detayliyi bekliyorum çünkü çok değişen duydum sizde bekleyin bence 🩷