Mavimsimavi defneninaannesiiiii bu akşam olur yada yarın pike çok yakın siz yinede riske atmayın değerlendirin bugünü
defneninaannesiiiii Mavimsimavi bu kadar koyuluğu görünce çok heyecanlandım pcosum ben umarım yanlış alarm degildir 😒 dediğiniz gibi yarın piki görürüm inşAllah 🙏🏼🙏🏼 ben bugünü es geçmicem ama umarım yumurtlamadır
defneninaannesiiiii Deletedmom_878 evet aynıyız canım ben de stres oldum hiç birşey hissetmiyorum akıntım da yok bu gece tekrarlıcam çok susz kaldım diye mi öyle çıktı acaba diyorum yarına pik olacak gibi hissetmiyorum hiç , su içmiyorum şuna bakıcam 9 buçuk gibi 😒
Deletedmom_878 defneninaannesiiiii benimde akıntım yok aynısııı ama zaten su içilmeden yapılıyor ya canım
defneninaannesiiiii Deletedmom_878 nöbet çıkışı olduğum için ben gün içinde uyudum hiç içmedim o yüzden mi dedim acaba koyu akıntımda olmayınca 😐 tekrarlıcam canım ben atarım bir saate merak ediyorum koyulaşma olacak mı
defneninaannesiiiii Deletedmom_878 attığım test ile birebir aynı çıktı canım testim yumurtlayamıcam ben galiba ya 😒 değerlendirmek için bile moralim kalmadı valla sen yaptın mı ?
Deletedmom_878 defneninaannesiiiii canım benimkide silik çıktı ya dün 3 te koyu akşam 10.30 silik çıktı neden acaba
defneninaannesiiiii Deletedmom_878 benimde silik çıktı 😒 sabah yaptım şimdi yaptım yine silik yumurta olmayacak bence bende , senin düzenlimidir reglilerin peki benim pcos olduğum için kesin de
Deletedmom_878 defneninaannesiiiii aşkım düzenli derken 30 31 32 33 böyle değişik günlerde oluyor geçen ay 33 günde oldum şimdi yeni yaptım çekip paylaşırım 10 dakika dolsun