Merhaba kızlar. Benim 6. Ve 9. Haftada bi anda ayakta çok kaldıktan sonra kanamam geldi bir küçük ped doldururdu bi kaç saat içinde kesildi. Tüp bebek kontrole gittiğimde kalp atışı var bebek iyi kanama alanı yok dediler. Sabah akşam 2 fitil vajinal, progestan dex iğne kullanıyorum aynı zamanda. Doktorum olabiliyor korkma diyor. Bol su iç ilaçlarını kullan dinlen dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı ?