Bende iğneden 9 gün sonra test yaptım 3 çıkmıştı ama hissediyordum gebe olduğumu 14. Gün tekrar test yaptım 33.3 çıktı ve şuan 6 haftalık gebeyim kafana takma diyemiycem aynı yollardan bende geçtim ama inanki rabbim istesin yeter benim ilk çatlatma iğnemde tuttu inşallah sende bu mutluluğu yaşarsın 🤍🙏🏻