umaydenizinannesi Kızlar takvime göre yumurtlama günümde 2 günlük kanamam oldu bu ay, sizde de oluyor mu neden olmuş olabilir? Gebe kalmaya engel bir durum mu bu ay için?
damla6565 umaydenizinannesi bazı kadınlarda yumurtlama günlerinde hafif lekelenmeler olabiliyor normalmiş öyle dinlemiştim bir doktordan