Selamlarr, Levotiron 25mcg kullanmaya başladım, bugün ikinci günüm ama boğazımda inanılmaz bir doluluk kuruluk ve batma hissi olmaya başladı. Bir de yediğim her şeyden sonra boğazımda acı bir tat kalıyor iki gündür. Tiroid ilacı kullanıp bunları yaşayan var mı acabaa?