senaakck Hamilelik nasıl gidiyor kızlar, bebeği hissetmeye başladınız mı benim ilk gebeliğim henüz hissedemedim
Melike3506 senaakck güzel gidiyor 17 den beri hissediyorum o zaman daha minikti belli belirsizdi şimdi hafiften tekme hissetmeye başladım 🥰
gunespera senaakck benim ikinci gebeliğim 16+4 haftalık olduk sanki minik kıpırtılar hissediyor gibiyim 🤭 haziranın kaçına veriyor doğumunuzu?
orhismommmmmm senaakck gün içinde çok yoruluyorsan ondan hissetmiyorsundur bende hissediyorum arada 18 haftalık olduk dün misafir vardı çok yoruldum bugün hissedemiyorum daha
senaakck orhismommmmmm ya bi kere 18+1 de kıpırtı oldu gibi ama daha sonra o şekilde hissetmedim 19+2yim
gunespera senaakck anladım siz daha öndesiniz o halde 🤭 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin benim 20 Haziran falan
senaakck orhismommmmmm doktorlar 22. Haftaya kadar hissedersin diyor bende erken diyip kendimi strese sokmamaya calısıyorum:/