Masalmom_ 4+6 haftaligim normalde kış aylarinda usuyen biri deilim ama bu gebeligimde ara sira bi usume geliyor isinamyrm normal mi
Masalmom_ Gokturkmom_ 😅😅 hayir yani gebelikten once de sogumtu birde ben dogu bolgesinde yasyrm bu kis gercekten cok soguk ama bu kadar usumyrdm giyindigimde isiniyrdm ama gebeligimden sonra isinamyrm bacim🥶😅
PapatiA Masalmom_ ilk başlar uyku ve üşüme bende de çok vardı o zaman hatta hava iyidi bile üşüyordum sonradan sonradan ikiside geçti şeninde öyle olabılır
Cinarsaitinannesi Masalmom_ Ben çok üşüyorum normalde hiç üşümem çorapta giymezdim ayaklarım buz kesti çorap üstüne de patik giydim eşim dedi hangi dağda kurt öldü çorap giymişsin
Masalmom_ Cinarsaitinannesi valla benimde ayaklar buz isinmiyr iki corap birde puf terlik yine de ayni
Cinarsaitinannesi Masalmom_ cinsiyetle ilgisi var mı bilmiyorum bebeğim kız daha önce erkek doğurdum atletle geziyordum evde ama şimdi battaniyeyle geziyorum koltukları