Herkese merhaba sevgili anneler :) size sormak istediğim bir soru var
13 haftalık gebeyim ikili tarama testinde biyokimyasal riskim çık (1.78) fetal dna yaptırdım size de sormak istiyorum başına böyle bi durum gelen var mı ? Bu testi yaptırdıktan sonra bu riski olmayan ya da bebeği down sendromlu doğmayan var mı ?