ya sırtta hafif tüyler vardı ağdaya gidiyordum ara da hamilelikte bir kere evde elimin yettiği yerleri jiletle almak gibi hata yaptım bir kere almam yetti zaten belirgin ve çoğalmış şuan doğumuma da az kaldı o şekilde kimse görsün istemiyorum kullansam bir sorun olur mu ağda vs şeylere elim uzanmıyor çünkü sırtıma